hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > چهارمحال و بختیاری| امیدواری برای تأمین آب شرب شهرکرد

چهارمحال و بختیاری| امیدواری برای تأمین آب شرب شهرکرد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری گفت: امید است امسال در تأمین آب شهرکرد با مشکل مواجه نشویم و همه تلاش خود را در این خصوص به کار می‌گیریم اما به‌هرحال وضعیت جوی قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است هوا مثل زمستان سال گذشته سرد شود.

قدرت‌ا... بیگلری در گفتگو با فارس گفت: جهت آب‌رسانی از چشمه دیمه به شهرکرد و شهرها و روستاهای اطراف آن طرح مشاور لازم است و در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرارگرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه آب منطقه‌ای تأمین‌کننده آب شرب است و این شرکت تنها توزیع‌کننده آب است، افزود: اولین نامه‌نگاری در خصوص لزوم تأمین آب شهرکرد و شهرها و روستاهای اطراف آن از چشمه دیمه از فروردین‌ماه امسال آغاز شد. او ادامه داد: چشمه دیمه بیش از 2 هزار لیتر بر ثانیه دبی دارد که لازم است 300 لیتر از آن به‌عنوان آب اضطراری برای شهر شهرکرد، 54 روستا و 6 شهر در مسیر دیده شود. بیگلری عنوان کرد: امید است امسال در تأمین آب شهرکرد با مشکل مواجه نشویم و همه تلاش خود را در این خصوص به کار می‌گیریم اما به‌هرحال وضعیت جوی قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است هوا مثل زمستان سال گذشته سرد شود. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اگر هوای اسفندماه معتدل باشد با مشکلی در تأمین آب مواجه نمی‌شویم، اضافه کرد: تأمین آب شرب شهرکرد از پروژه انتقال آب بن-بروجن دیده‌شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد